Play with the Junklish

N番煎じの和訳ブログ

Sitting on a Secret / RuPaul

ドラァグクイーンが腰掛ける秘密…。

まぁ、下ネタですね。第3の足のことです。

クイーンはゲイが多いので、第3の足はある人が多いです。

 

ちなみに、タティアナ、アリッサはどちらもクイーンのお名前です。

---

 

Oooh
Kitty Power
Back in your stereo
Oooh
Meow, b*tch!
Let’s do this girls!
Sitting on a secret!

にゃんにゃんパワー

戻ってきたわよ

にゃーお、ビッチ!

やるわよ、みんな!

足元にあるとっておきの秘密!


Oh, you didn’t know, it hangs to the floor
Got it snatched back tight, so you can’t see it
It’s a big old thang, you know what I mean
Gagging all the kids with my secret

知らないでしょ、すっごく大きいのよ

見えないようにしっかり引っ張りあげてるの

大きくて昔だからあるもの、分かるでしょ

私の秘密にみんなビックリするの


I’m a certain kind of girl that’s walking art
I’m so fierce baby, and that’s just the start
Boys love me especially

‘Cause I got the same parts as Miss Tati
Girls like me on All Stars 3
No innuendo here, it’s what you see
I make my own choices and love to be free
I choose both bathrooms when I gotta go pee
(1, 2, 3, yeah!)

私すごく美人なの ある意味歩く芸術ね

私すごくかっこいいでしょ ベイビー、それだけじゃないの

男の子は私に夢中

だってタティアナと同じもの持ってるし

女の子は私をオールスター3で見たいって

暗喩じゃないわよ、見たまんまよ

なんでも自分で決めるし、縛られるのは嫌いなの

トイレに行きたけりゃどっちも使うわよ


Sitting on a secret
Promise that you’ll keep it
And we won’t tell no one! 

足元の秘密

秘密にしてくれたら

私達も喋ったりしないわ


Go ahead and pass me the mic
Let me show you how to do it right
Let me show you how to level up your puss
In the middle of a kitty cat fight

Got a secret bigger that Alyssa’s
Wanna pet my little kitty and kiss her?
Banji queen, got my baby hairs slicked
Don’t gotta say sh*t, just lick my secret!

さぁ、マイクを渡してちょうだい

あたしがお手本を見せてあげる

どうすればこの戦いに勝てるか

教えてあげる

あたしのはアリッサの秘密より大きいの

撫でてキスしたいですって?

あたしのは産毛もないくらいツルツルよ

悪態なんかつかないで、あたしの秘密を舐めてなさい!


Move that body, work up a sweat
I got a workout that you will not regret
Lunge down low, come on Ru!
Squeeze that tush and whoo!

*Gasp, gasp* You want more?
If you really, REALLY wanna workout your core
Take that secret, put it on the floor
Disappear in 1, 2, 3…

身体を動かして、汗かきましょ

この運動は身体にいいのよ

足を出して身体を低く、もっとよ、ルー!

お尻をキュッと締めて、ふぅ!

はぁ…はぁ… もっとですって?

本当にどうしても身体の芯まで鍛えたいなら

その秘密を取り出して、床において

消えるまで 1,2,3...


Sitting on a secret
Promise that you’ll keep it
And we won’t tell no one!

足元の秘密

秘密にしてくれたら

私達も喋ったりしないわ


If you say you’re super smart, you’re not
If you say your drag is art, it’s not
If you say you didn’t fart, you did
I’m not joking, kid

I am Milky, so start lapping
Fun with rhymes, they call that rapping
We the Kitty Gurlz, hear us roar
Honey, there’s the door, ow!

「あたし賢いのよ」、嘘ね

「あたしのドラァグは芸術なの」、違うわよ

「あたしじゃないわよ」、オナラしたのはあんたね

本当のことだわ

あたしミルキー、楽しいことを

重ねた歌詞を書くの、ラップって言うのね

あたしたちはキティー・ガールズ 声を聞いて

ハニー、出口はあっちよ!

 

Sitting on a secret

Promise that you’ll keep it
And we won’t tell no one!

足元の秘密

秘密にしてくれたら

私達も喋ったりしないわ


Sitting on a secret

足元の秘密